W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zarządzenie Nr 23/06 Burmistrza Gminy Police z dnia 24 stycznia 2006 roku

Zarządzenie Nr 23/06
Burmistrza Gminy Police
z dnia 24 stycznia 2006 roku
 
 
w sprawie wyboru podmiotów, które otrzymują dotacje na realizację zadań publicznych w zakresie pomocy społecznej, mających na celu łagodzenie skutków patologii społecznych, oraz  wysokości dotacji w 2006 roku.

Treść zarządzenia

Załączniki

z023.doc doc, 41 kB

Powiadom znajomego