Wydział Organizacyjno - Prawny
Wersja strony w formacie XMLUrząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
naczelnik: Agnieszka Lemańska
tel. 91 4311816
e-mail: akomor@ug.police.pl
Do zakresu działania Wydziału Organizacyjno – Prawnego należy w szczególności:
- obsługa merytoryczna oraz organizacyjno-techniczna Rady Miejskiej, jej komisji i radnych,
- prowadzenie rejestru uchwał rady, w tym przepisów gminnych i zarządzeń burmistrza,
- prowadzenie prac związanych z przeprowadzeniem wyborów: Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej; Parlamentu Europejskiego; wyborów samorządowych; jednostek pomocniczych; ławników sądów powszechnych;
- organizowanie i przeprowadzanie referendum ogólnokrajowego lub gminnego, konsultacji społecznych;
- prowadzenie spraw jednostek pomocniczych rad osiedli i sołectw;
- prowadzenie ewidencji i nadzór nad terminowym załatwianiem interpelacji;
- opracowywanie projektu statutu gminy oraz innych dokumentów dotyczących funkcjonowania Gminy i Urzędu;
- prowadzenie centralnego rejestru skarg, przyjmowanie skarg, prowadzenie postępowań wyjaśniających;
- zapewnienie obsługi sekretarskiej burmistrza i jego zastępców;
- prowadzenie kancelarii Urzędu Miejskiego w Policach, w tym przyjmowanie, rozdział i wysyłka korespondencji oraz prowadzenie punktu informacyjnego dla interesantów;
- prowadzenie spraw finansowo-budżetowych Wydziału Organizacyjno-Prawnego, Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii;
- współdziałanie z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Pełnomocnikiem Burmistrza ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w zakresie realizacji zadań wynikających z ustaw: o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o przeciwdziałaniu narkomanii, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie;
- przygotowywanie materiałów do sprawozdań składanych przez Burmistrza,
- uczestnictwo w postępowaniu o udzielanie zamówień publicznych we współpracy z Wydziałami Urzędu, organizacja przetargów, szkolenie w zakresie stosowania przepisów o zamówieniach publicznych,
- współpraca z podmiotami prowadzącymi opiekę zdrowotną na terenie Gminy, z organizacjami pozarządowymi, działającymi na rzecz ochrony zdrowia, pomocy społecznej i innymi,
- inicjowanie programów zdrowotnych na terenie Gminy,
- wydawanie decyzji stwierdzających prawo do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
- pełnienie funkcji kuratora dla strony, której miejsce pobytu nie jest znane,
- administrowanie siecią informatyczną Urzędu,
- wdrażanie programów, nadzór nad ich eksploatacją oraz szkolenie pracowników w zakresie wykorzystania technik informatycznych,
- realizacja zakupów sprzętu informatycznego, materiałów i oprogramowania zgodnie z potrzebami Urzędu,
- zabezpieczenie zasobów i danych gromadzonych w systemie informatycznym Urzędu Miejskiego w Policach,
- prowadzenie archiwum Urzędu Miejskiego w Policach,
- wyposażanie Urzędu Miejskiego w Policach oraz zaopatrywanie w materiały biurowe, czystościowe itp.,
- utrzymanie lokali urzędowych we właściwym stanie technicznym i sanitarnym;
- likwidacja mienia Urzędu Miejskiego w Policach, Straży Miejskiej, Ochotniczych Straży Pożarnych, rad osiedli i sołectw oraz przekazywanie zbędnego mienia;
- ochrona mienia Urzędu Miejskiego w Policach,
- załatwianie spraw związanych z zamawianiem pieczęci dla Urzędu Miejskiego w Policach i pracowników (w tym ustalanie treści, zamawianie, wydawanie, zwroty, ewidencja),
- prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi;
- prowadzenie spraw związanych z godłem państwowym i tablicami urzędowymi, flagą państwową, dekorowanie budynku z okazji m.in. świąt państwowych, uroczystości, rocznic, wizyt.
Pracownicy:
Agnieszka Lemańska (sekretarz, naczelnik wydziału) - tel. 91 431 18 16, alemanska@ug.police.pl
Maciej Usewicz (z-ca naczelnika) - tel. 91 431 18 57, musewicz@ug.police.pl
Agata Klimkowska-Nowak (główny specjalista) - tel. 91 431 18 55, sekretariat@ug.police.pl
Apolonia Janczura (główny specjalista) - tel. 91 431 18 55, ajanczura@ug.police.pl
Wanda Jaszczak (inspektor) - tel. 91 431 18 15, wjaszczak@ug.police.pl
Agnieszka Maciuszonek (podinspektor) - tel. 91 431 18 15, amaciuszonek@ug.police.pl
Bożena Bogusz-Kosma (główny specjalista) - tel. 91 431 18 23, bbogusz@ug.police.pl
Kamila Zawadzka (inspektor) - tel. 91 431 18 23, kzawadzka@ug.police.pl
Weronika Bagińska (główny specjalista) - tel. 91 431 18 24, wbaginska@ug.police.pl
Joanna Kolesińska (główny specjalista) - tel. 91 431 18 24, jkolesinska@ug.police.pl
Katarzyna Golema (główny specjalista) - tel. 91 431 18 88, kgolema@ug.police.pl
Krzysztof Małodobry (główny specjalista) - tel. 91 431 18 25, krzysztof.malodobry@ug.police.pl
Konrad Midzio (główny specjalista) - tel. 91 431 18 25, kmidzio@ug.police.pl
Wiaczesław Zabłocki (podinspektor) - tel. 91 431 18 25, wzablocki@ug.police.pl
Krystyna Królak (inspektor) - tel. 91 431 18 30
Jolanta Przygodzka-Pawlak (główny specjalista) - tel. 91 431 18 26,28; jpawlak@ug.police.pl
Iwona Zagórska-Król (główny specjalista) - tel. 91 431 18 26,28; izagorska@ug.police.pl
Zofia Pasik (główny specjalista) - tel. 91 431 18 28; zpasik@ug.police.pl
Beata Szewczyk (radca prawny) - tel. 91 431 18 85
Sebastian Olszewski (radca prawny) - tel. 91 431 18 85