W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 6/2015 z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach w dniu 30 marca 2015 roku

Protokół Nr 6/2015

z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej Rozwoju  i Ekologii Rady Miejskiej w Policach

w dniu 30 marca 2015 roku

 

Porządek posiedzenia:

1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

4. Wybór przewodniczącego i zastępcy przewodniczącego Komisji.

5. Wybór protokolanta Komisji.

6. Zapoznanie się z pismami skierowanymi do Komisji.

7. Omówienie projektów uchwał skierowanych do Komisji.

8. Informacja na temat zasad dzierżawy Klubu Nauczyciela przez ZNP.

9. Informacja na temat funkcjonowania ZGKiM oraz gospodarowania zasobami  mieszkaniowymi.

10. Sprawy różne, wolne wnioski.

11. Zamknięcie posiedzenia.


Ad.1

Zastępca Przewodniczącego Komisji Pan Radny Marcin Michalak otworzył posiedzenie komisji i powitał nowego członka Pana Radnego Michała Rajewskiego. Na posiedzeniu obecnych było początkowo sześciu członków Komisji, w trakcie trwania obrad dołączył Pan Radny Adam Sobczyk (pkt 6 porządku obrad). Przewodniczący na podstawie listy obecności stwierdził quorum.


Ad.2

Przedstawiony porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.


Ad.3

Komisja jednogłośnie przyjęła protokół z posiedzenia w dniu 23.02.2015r.

 

Ad.4

Komisja ukonstytuowała się w następujący sposób.

Zgodnie z § 40 pkt 1 Statutu Gminy przystąpiono do zgłaszania kandydatów                                      na przewodniczącego komisji:

Pan Radny Andrzej Rogowski przedstawił kandydaturę Marcina Michalaka                                             na przewodniczącego komisji. Nie zgłoszono więcej kandydatur.

W związku z powyższym przeprowadzono jawne wybory, w wyniku których zgłoszony kandydat otrzymał następującą liczbę głosów:

za - 4 głosy, przeciw - 0, wstrzymujących - 2

Pan Radny Marcin Michalak został wybrany przewodniczącym Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii.

 

Następnie Pan Radny Marcin Michalak przedstawił kandydaturę na wiceprzewodniczącego komisji Pana Radnego Wiesława Gawła. Nie zgłoszono więcej kandydatur.

W związku z powyższym przeprowadzono jawne wybory, w wyniku których zgłoszony kandydat otrzymał następującą liczbę głosów:

za - 6 głosów, przeciw - 0, wstrzymujących - 0

 

Pan Radny Wiesław Gaweł został wybrany wiceprzewodniczącym Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii.


Ad. 5

Pan Radny Marcin Michalak przedstawił swoją kandydaturę na protokolanta komisji. Kandydatura została przyjęta jednogłośnie.


Ad. 6

Przewodniczący zapoznał członków Komisji z pismami skierowanymi do Komisji.


Ad. 7

Przewodniczący Komisji zapoznał członków Komisji z projektami uchwał, które będą przedmiotem obrad VI sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 31.03.2015r.

Omówienie projektu uchwały Rady Miejskiej w Policach w sprawie przyjęcia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Police odbyło się na wspólnym posiedzeniu z Komisją Budżetu i Finansów Gminnych, po zakończeniu niniejszego posiedzenia.

Zaproszona na posiedzenie połączonych Komisji Pani Anna Szostak, Naczelnik Wydziału Urbanistyki i Architektury oraz Pani Aneta Makar, Z-ca Naczelnika Wydziału Urbanistyki i Architektury przedstawiły prezentację przedmiotowego studium oraz szczegółowo omówiły i uzasadniły nieuwzględnione uwagi przedstawione w załączniku do ww. projektu uchwały.

W powyższej sprawie nie zgłoszono żadnych uwag.


Ad.8

Zaproszona na posiedzenie Pani Barbara Olonko, Naczelnik Wydziału Działalności Gospodarczej przedstawiła informację o zasadach użyczenia przez Gminę Klubu Nauczyciela Związkowi Nauczycielstwa Polskiego.


Ad. 9

Zaproszony na posiedzenie Pan Sebastian Staszkiewicz, Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej przedstawił informację na temat funkcjonowania ZGKiM oraz gospodarowania zasobami  mieszkaniowymi.


Ad. 10

Pan Grzegorz Zrąbkowski zwrócił się do Komisji z prośbą o interwencję w sprawie uzbrojenia w sieć wodociągową odcinka ul. Wiśniowej w Policach (odcinek pomiędzy ul. Czereśniową, a skrzyżowaniem ul. Wiśniowej z ul. Brzoskwiniową).


Ad.11

Przewodniczący Komisji Pan Radny Marcin Michalak podziękował zebranym i zamknął posiedzenie Komisji.


Protokołował
Marcin Michalak


Przewodniczący  Komisji
Marcin Michalak                                                                 




IZK


Powiadom znajomego