W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół nr 5/2015 z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach w dniu 23 lutego 2015 roku

Protokół nr 5/2015

z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej,

Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach

w dniu 23 lutego 2015 roku

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Zapoznanie się z pismami skierowanymi do komisji.
  5. Omówienie projektów uchwał skierowanych do komisji.
  6. Sprawy różne, wolne wnioski.
  7. Zamknięcie posiedzenia.

Ad. 1

Przewodniczący Komisji  Pan  Andrzej Partyka otworzył posiedzenie Komisji.

Na posiedzeniu obecnych było sześcioro członków Komisji,  Naczelnik Wydziału Urbanistyki i Architektury Pani Anna Szostak, oraz mieszkaniec Trzebieży Pan Piotr Mikłaszewicz.


Ad. 2

Został przedstawiony i przyjęty porządek  obrad.


Ad. 3

Komisja jednogłośnie przyjęła protokół z poprzedniego posiedzenia.


Ad. 4

Komisja Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii zapoznała się z pismami skierowanymi do komisji, które stanowią załącznik do protokołu.

Ad. 5

Członkowie komisji omówili projekty uchwał skierowanych do komisji.


Ad. 6

Pani Anna Szostak Naczelnik Wydziału Urbanistyki i Architektury omówiła projekt zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działek w obrębie 5 w Trzebieży.

Pan Piotr Mikłaszewicz poinformował komisję, że grupa właścicieli w 2012 roku złożyła wniosek o zmianę przeznaczenia działek w obrębie 5 w Trzebieży z działek usługowo - mieszkaniowych na zabudowę wyłącznie mieszkaniową, niestety nie wszystkie wnioski oraz uwagi zostały uwzględnione.

Właściciele działek są w trakcie zbierania podpisów mieszkańców pod petycją w sprawie przeznaczenia działek z usługowo mieszkaniowych na zabudowę wyłącznie mieszkaniową.

Pani Naczelnik Anna Szostak poinformowała komisję, że zgodnie  z obowiązującymi przepisami prawa na dzień dzisiejszy nie ma możliwości uwzględnienia wszystkich wniosków i uwag do planu  studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działek w obrębie 5 w Trzebieży.


Ad.7

Przewodniczący Komisji Pan Andrzej Partyka podziękował radnym  i zamknął posiedzenie Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach.



Protokołował:                                                               

Przewodniczący  Komisji                                

A. Partyka


 


IZK

Powiadom znajomego