W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół nr 4/2015 z posiedzenia Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach w dniu 26 stycznia 2015 roku.

Porządek posiedzenia:

1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

4. Zapoznanie się z pismami skierowanymi do komisji.

5. Omówienie projektów uchwał skierowanych do komisji.

6. Omówienie harmonogramu posiedzeń komisji.

7. Propozycje do projektu planu pracy komisji na 2015 rok.

8. Sprawy różne, wolne wnioski.

9. Zamknięcie posiedzenia.

Ad. 1

Przewodniczący Komisji Pan Andrzej Partyka otworzył posiedzenie Komisji.

Na posiedzeniu obecnych było sześcioro członków Komisji.

Ad. 2

Został przedstawiony i przyjęty porządek obrad.

Ad. 3

Komisja przyjęła protokół z poprzedniego posiedzenia.

Ad. 4

Komisja Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii zapoznała się z pismami skierowanych do komisji, które stanowią załącznik do protokołu.

Ad. 5

Członkowie komisji omówili projekty uchwał skierowanych do komisji.

Ad. 6

Członkowie komisji omówili harmonogramu posiedzeń komisji.


Ad. 7

Członkowie komisji omówili propozycje do projektu planu pracy komisji na 2015 rok. Pan radny Wiesław Gaweł zgłosił wnioski do planu komisji dotyczące: informacji na temat działalności firmy Ekorama; informacji na temat wysypiska w Jasienicy oraz informacji na temat budowy nabrzeża i rewitalizacji rzeki Łarpi.

Pan radny Krystian Kowalewski zgłosił wnioski do planu komisji dotyczące: budowy miejsc parkingowych oraz współpracy Gminy ze Spółdzielniami Mieszkaniowymi Chemik i Odra w sprawie budowy garażowca.

Pani radna Grażyna Pawłowska zgłosiła wniosek o dodatkowe informacje dotyczące opłat za mieszkania komunalne oraz dodatkowe informacje dotyczące budowy parkingu przy ul. Piaskowej.

Ad. 8

Przewodniczący Komisji Pan Andrzej Partyka poinformował komisję, że składa rezygnację z funkcji Przewodniczącego Komisji Infrastruktury Komunalnej Rozwoju i Ekologii. Jednocześnie rezygnuje z pracy w Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii. Rezygnację składa od dnia 01.03.2015 roku. Pan radny Andrzej Partyka poinformował komisję, że będzie pracował w Komisji Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego.

Pan radny Wiesław Gaweł zgłosił wniosek o wykonanie miejsca pomięci w Policach, remontu i rozbudowy pomnika w miejscowości Trzeszczyn. Pan radny Krystian Kowalewski zgłosił wniosek o dodatkowe informacje w sprawie wypowiedzenia pomieszczeń Radzie Osiedlowej nr 4 w budynku OSiR na ul. Piaskowej.

Ad. 9

Przewodniczący Komisji Pan Andrzej Partyka podziękował radnym i zamknął posiedzenie Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach.

Protokołował: Przewodniczący Komisji

A. Partyka

Andrzej Partyka

IZK

Powiadom znajomego