W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 16/2015 z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach w dniu 3 grudnia 2015 r.

Protokół Nr 16/2015

z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych

Rady Miejskiej w Policach

w dniu 3 grudnia 2015 r.

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum (lista obecności w załączeniu).
  2. Przedstawienie działów w projekcie budżetu Gminy Police na rok 2016 przez zaproszonych gości.
  3. Wnioski członków Komisji do projektu budżetu na 2016 rok.
  4. Zamknięcie obrad.

Ad. 2

W pierwszej kolejności informację o wydatkach związanych z funkcjonowaniem Wydziału oraz planowanych przychodach ze sprzedaży mienia gminnego przedstawiła Pani Zofia Bobrowicz – naczelnik Wydziału Gospodarki Gruntami.

Komisja zainteresowała się szczególnie planami sprzedaży działek gminnych przy CHU Kinga oraz przetargowi na terenu pod przyszły parking strzeżony za garażami przy ul. Okulickiego. Komisja przyjęła informację bez uwag.

  1. Informację o planach Wydziału na rok 2016 przedstawiła Pani Anna Szostak- naczelnik Wydziału urbanistyki i Architektury. Komisja przyjęła informację bez uwag.
  2. Informację o planach inwestycyjnych Gminy w roku 2016 przedstawili Pan Krzysztof Kuśnierz – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego oraz Jakub Pisański – Zastępca Burmistrza. Komisja przyjęła informację bez uwag.

Ad. 3

Zgłoszono następujące wnioski:

  1. Elżbieta Jaźwińska – (wnioski w załączeniu)
  • wniosek o zwiększenie wydatków o kwotę 8,54 tys. złotych na zadanie „Aktywizacja ludzi starszych”
  • Wniosek o zwiększenie wydatków o kwotę 100 tys. zł. na zadanie „Kultura fizyczna i sport”

Przeprowadzono głosowanie w sprawie przyjęcia wniosków. Obydwa wnioski zostały zaakceptowane jednogłośnie – 6 głosów Za, 0 – Przeciw, 0 – Wstrzymujących

  1. Mariusz Różycki – przedstawił wnioski, które nie spełniają wymogów uchwały w sprawie trybu procedowanie nad uchwałą budżetową. Nie zarządzono głosowania nad wnioskami, nie są one zatem wnioskami formalnymi Komisji Budżetu i Finansów Gminnych. Wnioski stanowią załącznik do protokołu.

Nie zgłoszono więcej wniosków.

 

Ad. 4

Wobec wyczerpania się porządku obrad, zamknięto posiedzenie.



Protokołował

Grzegorz Ufniarz                                             Przewodniczący Komisji


ZP

Powiadom znajomego