Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Protokół Nr 14/2015 z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach w dniu 21 października 2015 r.

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Protokół Nr 14/2015

z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych

Rady Miejskiej w Policach

w dniu 21 października 2015 r.

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum (lista obecności w załączeniu).
  2. Analiza projektów uchwał na sesję w dniu 27.10.2015r.
  3. Wolne wnioski.
  4. Zamknięcie obrad.

Ad. 2

  1. Zastępca Burmistrza Polic Pan Maciej Greinert oraz Skarbnik Gminy przestawili projekty uchwał dotyczące systemu gospodarowania odpadami komunalnymi. Członkowie Komisji nie wnieśli uwag.
  2. Skarbnik Gminy Pan Janusz Zagórski przedstawił projekty uchwał dotyczące zmiany budżetu, zmiany stawek podatku od środków transportowych oraz uchwałę w sprawie wzoru formularzy podatkowych.

a)     Przewodniczący Komisji zarządził głosowanie w sprawie wydania pozytywnej opinii Komisji o projekcie uchwały dotyczącym zmiany  w budżecie: za – 5, przeciw – 0, wstrzymujące – 2. Komisja wydała pozytywną opinię dla projektu uchwały zmieniającej budżet Gminy Police.

b)    Przewodniczący Komisji zarządził głosowanie w sprawie wydania pozytywnej opinii Komisji o projekcie uchwały zmiany stawek podatku od środków transportowych: za – 5, przeciw – 2, wstrzymujące – 0. Komisja wydała pozytywną opinię dla projektu uchwały zmieniającej stawki podatku od środków transportowych.

  1. Naczelnik Wydziału Oświaty i Kultury Pan Witold Stefański przedstawił projekt uchwały dotyczący zmian dotacji dla niepublicznych żłobków i przedszkoli oraz przedstawił główne tezy sprawozdania z działań oświatowych Gminy Police za rok 2015/2015. Komisja przyjęła informację bez uwag.
  2. Naczelnik Wydziału Działalności Gospodarczej Pani Barbara Olonko przedstawiła powody ponownego procedowania nad uchwałą o opłacie targowej. Wyjaśniła, że stanowisko Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącej trybu wejście w życie uchwały zdecydowało o konieczności jej ponownego podjęcia. Fakt ten nie wpływa jednak na termin i zakres wejścia w życie uchwały.
  3. Naczelnik Wydziału Urbanistyki i Architektury Pani Anna Szostak wprowadziła Komisję w szczegóły projektu uchwały o wszczęciu zmian w planie Trzeszczyn. Komisja przyjęła tę informację bez uwag.

Ad. 3

Nie zgłoszono wolnych wniosków. Radny Mariusz Różycki poinformował Komisję o tym, że Trybunał Konstytucyjny RP uznał za konstytucyjne określenie stawek maksymalnych opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Ad. 4

Wobec wyczerpania się porządku obrad, zamknięto posiedzenie.


Protokołował:

Grzegorz Ufniarz

                                                                        Przewodniczący Komisji


                                                                             Grzegorz Ufniarz


IZK



Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij