Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Protokół Nr 13/2015 z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach w dniu 23 września 2015 r.

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Protokół Nr 13/2015

z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych

Rady Miejskiej w Policach

w dniu 23 września 2015 r.

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum (lista obecności w załączeniu).
  2. Analiza projektów uchwał na sesję w dniu 29.09.2015.
  3. Wolne wnioski.
  4. Zamknięcie obrad.

Ad. 2

W pierwszej kolejności przedstawione zostały projekty uchwał dotyczące planów zagospodarowania. Wprowadzenia do projektów uchwał dokonała Pani Anna Szostak, Naczelnik Wydziału Urbanistyki
i Architektury.

Komisja przyjęła bez uwag projekt dotyczący planu „Centrum”. W odniesieniu do projektu przyjęcia planu „Zmiany Miasto i Gmina Police I” uwagę wniósł radny Maciej Dolak wskazując, że konieczne jest zapewnienie odpowiedniej dbałości, by nowe lokale przy deptaku Zamenhofa - Wyszyńskiego wyposażone były w odpowiednie zaplecze socjalno - sanitarne, a nowe obiekty nie stanowiły magnesu dla osób spożywających alkohol na powietrzu oraz zanieczyszczających publiczną przestrzeń.


W dalszej kolejności przedstawicielka Wydziału Oświaty i Kultury, Pani Wioleta Świdurska przedstawiła projekty uchwał. Komisja przyjęła informację bez uwag.


Skarbnik Gminy, Pan Janusz Zagórski dokonał wprowadzenia do uchwał dotyczących wieloletniej prognozy finansowej, zmian w budżecie oraz udzielenia pomocy Powiatowi Polickiemu.

Komisja wyraziła pozytywną opinię na temat projektu uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2015-2024.

Za – 6, przeciw – 0, wstrzymujący – 1

Komisja wyraziła pozytywną opinię dla projektu uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na 2015 r.

Za – 7 – jednogłośnie.

Komisja przyjęła pozytywną opinię dla uchwały w sprawie udzielenia pomocy Powiatowi Polickiemu:

Za – 7 – jednogłośnie

Naczelnik Wydziału Gospodarki Odpadami Pani Anna Zielińska przedstawiła uchwały dotyczące zmian w systemie gospodarowania odpadami. Komisja skupiła się w dyskusji na proponowanej wysokości opłaty.

Złożony został wniosek formalny przez radnego Krystiana Kowalewskiego w brzmieniu:

„W budynkach wielorodzinnych ustalić maksymalną stawkę za odbiór odpadów w wysokości 20 zł od jednego gospodarstwa domowego (za odpady segregowane)  i 70 zł za odpady niesegregowane.”

Zarządzono głosowanie nad wnioskiem radnego:

Za – 1

Przeciw – 3

Wstrzymujący głos – 3

Wniosek radnego nie został przyjęty przez Komisję.


Ad. 3

Nie złożono żadnego wniosku.


Ad. 4

Wobec wyczerpania się porządku obrad, Przewodniczący zamknął posiedzenie.


Protokołował

Grzegorz Ufniarz

                                                                        Przewodniczący Komisji


                                                                             Grzegorz Ufniarz



IZK


Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij