Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Protokół Nr 10/2015 z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach w dniu 22.06.2015 r.

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

 

Protokół Nr 10/2015

z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych

Rady Miejskiej w Policach

w dniu 22.06.2015 r.

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum (lista obecności  w załączeniu).
  2. Analiza projektów uchwał na sesję w dniu 25.06.2015r.
  3. Wolne wnioski.
  4. Zamknięcie obrad.

Ad. 2

1.Projekty uchwały dotyczący zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2015 - 2024 oraz zmian w budżecie przedstawił Skarbnik Gminy Pan Janusz Zagórski.

Komisja przyjęła informacje bez uwag. Na wniosek Przewodniczącego Komisji przeprowadzone zostało głosowanie wyrażające pozytywną opinię Komisji dla obydwu projektów uchwał: za – 4, przeciw – 0, wstrzymało się – 2. Komisja wyraziła pozytywną opinię dla projektu uchwały w sprawie WPF oraz projektu uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie.

2.Skarbnik przedstawił Sprawozdanie finansowe Gminy Police za rok 2014 oraz sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Police za rok 2014.

3.Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu Centrum przedstawiła Pani Naczelnik Wydziału Urbanistyki i Architektury Anna Szostak.

Komisja przyjęła projekt uchwały bez uwag.

W dalszej części posiedzenia przedstawione zostały jeszcze trzy projekty uchwał:

1 – uchwała w sprawie pomocy finansowej dla Województwa Zachodniopomorskiego – uchwałę przedstawił Naczelnik Wydziału TI Pan Krzysztof Kuśnierz.

2 – uchwała w sprawie zamiaru likwidacji Fili Biblioteki – uchwałę przedstawił Pan Witold Stefański – Naczelnik Wydziału Oświaty i Kultury.

3 – uchwała w sprawie przyznania nieruchomości zamiennej – uchwałę przedstawiła Pani Zofia Bobrowicz, naczelnik Wydziału Gospodarki Gruntami

Komisja przyjęła informacje bez uwag.

Na wniosek Przewodniczącego Komisji przeprowadzone zostało głosowanie wyrażające pozytywną opinię Komisji w sprawie przyjęcia sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Police za rok 2014:  za – 4, przeciw – 0, wstrzymało się – 2.  Komisja wyraziła pozytywną opinię dla obu sprawozdań.

Na wniosek Przewodniczącego Komisji przeprowadzone zostało głosowanie wyrażające pozytywną opinię Komisji w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Polic za rok 2014: za – 4, przeciw – 0, wstrzymało się – 2.  Komisja wyraziła pozytywną opinię w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Polic.

Ad. 3

Nie zgłoszono  innych wolnych wniosków. Przewodniczący zapoznał Komisję z korespondencją.

Ad. 4

Wobec wyczerpania się porządku obrad, zamknięto posiedzenie.


Protokołował:
Grzegorz Ufniarz                                             Przewodniczący Komisji


                                                                             Grzegorz Ufniarz



IZK


Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij