Protokół Nr 10/2015 z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach w dniu 22.06.2015 r.
Protokół Nr 10/2015
z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych
Rady Miejskiej w Policach
w dniu 22.06.2015 r.
Porządek posiedzenia:
- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum (lista obecności w załączeniu).
- Analiza projektów uchwał na sesję w dniu 25.06.2015r.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.
Ad. 2
1.Projekty uchwały dotyczący zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2015 - 2024 oraz zmian w budżecie przedstawił Skarbnik Gminy Pan Janusz Zagórski.
Komisja przyjęła informacje bez uwag. Na wniosek Przewodniczącego Komisji przeprowadzone zostało głosowanie wyrażające pozytywną opinię Komisji dla obydwu projektów uchwał: za – 4, przeciw – 0, wstrzymało się – 2. Komisja wyraziła pozytywną opinię dla projektu uchwały w sprawie WPF oraz projektu uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie.
2.Skarbnik przedstawił Sprawozdanie finansowe Gminy Police za rok 2014 oraz sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Police za rok 2014.
3.Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu Centrum przedstawiła Pani Naczelnik Wydziału Urbanistyki i Architektury Anna Szostak.
Komisja przyjęła projekt uchwały bez uwag.
W dalszej części posiedzenia przedstawione zostały jeszcze trzy projekty uchwał:
1 – uchwała w sprawie pomocy finansowej dla Województwa Zachodniopomorskiego – uchwałę przedstawił Naczelnik Wydziału TI Pan Krzysztof Kuśnierz.
2 – uchwała w sprawie zamiaru likwidacji Fili Biblioteki – uchwałę przedstawił Pan Witold Stefański – Naczelnik Wydziału Oświaty i Kultury.
3 – uchwała w sprawie przyznania nieruchomości zamiennej – uchwałę przedstawiła Pani Zofia Bobrowicz, naczelnik Wydziału Gospodarki Gruntami
Komisja przyjęła informacje bez uwag.
Na wniosek Przewodniczącego Komisji przeprowadzone zostało głosowanie wyrażające pozytywną opinię Komisji w sprawie przyjęcia sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Police za rok 2014: za – 4, przeciw – 0, wstrzymało się – 2. Komisja wyraziła pozytywną opinię dla obu sprawozdań.
Na wniosek Przewodniczącego Komisji przeprowadzone zostało głosowanie wyrażające pozytywną opinię Komisji w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Polic za rok 2014: za – 4, przeciw – 0, wstrzymało się – 2. Komisja wyraziła pozytywną opinię w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Polic.
Ad. 3
Nie zgłoszono innych wolnych wniosków. Przewodniczący zapoznał Komisję z korespondencją.
Ad. 4
Wobec wyczerpania się porządku obrad, zamknięto posiedzenie.
Protokołował:
Grzegorz Ufniarz Przewodniczący Komisji
Grzegorz Ufniarz
IZK