W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 8/2015 z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach w dniu 22.04.2015 r.

 

Protokół Nr 8/2015 z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach w dniu 22.04.2015 r.

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum (lista obecności w załączeniu).
  2. Analiza projektów uchwał na sesję w dniu 28.04.2015 r.
  3. Wolne wnioski.
  4. Zamknięcie obrad.

Ad. 2

1.Projekt uchwały RM w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych przedstawił Pan Jerzy Moroz, Pełnomocnik Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

Komisja przyjęła informację P. Moroza bez uwag.

Na wniosek Przewodniczącego Komisji przeprowadzone zostało głosowanie wyrażające pozytywną opinię Komisji dla projektu uchwały:                               
 

za – 5                                                                                                             

przeciw – 0                                                                                                     

wstrzymało się  – 0 (radny K. Kowalewski nie brał udziału w głosowaniu).

Komisja wyraziła pozytywną opinię dla w/w projektu uchwały.

2.Projekt uchwały dotyczący zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2015-2024 przedstawił Skarbnik Gminy Pan Janusz Zagórski. Komisja przyjęła informacje bez uwag. Na wniosek Przewodniczącego Komisji przeprowadzone zostało głosowanie wyrażające pozytywną opinię Komisji dla projektu uchwały:

za – 4

przeciw – 0

wstrzymało się – 2

Komisja wyraziła pozytywną opinię dla projektu uchwały ws. WPF.


3.Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na 2015 rok przedstawił Skarbnik Gminy Pan Janusz Zagórski. W trakcie przedstawiania i wyjaśniania zakresu projektu uchwały głos zabrali: Władysław Diakun – Burmistrz Polic, Krzysztof Kuśnierz – Naczelnik Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego, Sebastian Staszkiewicz – Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Witold Stefański – Naczelnik Wydziału Oświaty          i Kultury, Agnieszka Komor – Sekretarz Gminy, Maciej Usewicz – Z-ca Naczelnika Wydziału Organizacyjno - Prawnego. Wymienione osoby zaproszone zostały by przedstawić zaproponowane zmiany w budżecie. Pytania zadawali wszyscy członkowie Komisji.

Po zakończeniu dyskusji nad projektem uchwały na wniosek Przewodniczącego Komisji przeprowadzone zostało głosowanie nad wnioskiem o wyrażenie pozytywnej opinii dla projektu uchwały.

za – 4

przeciw – 1

wstrzymało się – 1

Komisja wyraziła pozytywną opinie dla w/w projektu uchwały.

W dalszej części posiedzenia przedstawione zostały jeszcze trzy projekty uchwał:

1 – uchwała ws. Przystąpienie do programu „Szczecin Przyjazny Rodzinie” – uchwałę przedstawiła Pani Agnieszka Komor – Sekretarz Gminy.

2 – uchwała ws. Zamiaru likwidacji Fili Biblioteki – uchwałę przedstawił Pan Witold Stefański – Naczelnik Wydziału Oświaty i Kultury.

3 – uchwała ws. Ustalenia stawek jednostkowych dotacji przedmiotowych dla ZWiK – uchwałę przedstawił Pan Sebastian Staszkiewicz – Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.

Komisja przyjęła informacje bez uwag.


Ad. 3

Radny Mariusz Różycki poinformował Komisję, że brał udział w szkoleniu dla radnych zorganizowanym w Kołobrzegu.

Radny zgłosił uwagę, aby w przyszłości były przygotowywane bardziej szczegółowe informacje dotyczące sposobu określania kwot dla poszczególnych zadań inwestycyjnych wraz z podaniem sposobu kosztorysowania tych zadań.

Nie zgłoszono  innych wolnych wniosków. Przewodniczący zapoznał Komisję z korespondencją.


Ad. 4

Wobec wyczerpania się porządku obrad, zamknięto posiedzenie.


Protokołował:
Grzegorz Ufniarz                                             Przewodniczący Komisji


                                                                             Grzegorz Ufniarz



IZK


Powiadom znajomego