Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Protokół Nr 6/2015 z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach w dniu 19.02.2015 r.

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

 Protokół Nr 6/2015

z posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów Gminnych

Rady Miejskiej w Policach

w dniu 19.02.2015 r.

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum (lista obecności w załączeniu).
  2. Informacja Naczelnika Wydziału Gospodarki Odpadami.
  3. Analiza projektów uchwał na sesję w dniu 24.02.2015r.
  4. Wolne wnioski.
  5. Zamknięcie obrad.

Ad. 2

Zaproszony na posiedzenie Naczelnik Wydziału Gospodarki Odpadami Sławomir Dmochowski przedstawił na prośbę Komisji informację o zakresie nowelizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

Przyjęcie informacji o wspomnianych zmianach w prawie stanowiło wstęp do dyskusji na temat funkcjonowania systemu gospodarki odpadami w Gminie Police. W trakcie dyskusji dominowały dwie opinie. Pierwsza, o konieczności wprowadzenia zmiany w sposobie naliczania opłat za odpady na bardziej sprawiedliwą według metody od metra kwadratowego; druga, że wobec zbliżających się dużych zmian w gospodarowaniu odpadami z powodu uruchomienia spalarni odpadów w 2016 roku, nie należy zmieniać obowiązującego w Gminie Police systemu gospodarowania odpadami do tego czasu.

Wobec złożoności problemu i braku na razie, konkretnych propozycji zmian w systemie gospodarki odpadami, Komisja zdecydowała odłożyć dalszą dyskusję do czasu pojawienia się propozycji konkretnych regulacji. Jednocześnie Komisja wyraża gotowość podjęcia dyskusji z Panem Burmistrzem na temat systemu gospodarowania odpadami w Gminie Police np. w zakresie uregulowania umiejscowienia kosztów administracyjnych systemu.


Ad. 4

Członkowie Komisji nie zgłosili uwag do projektów uchwał na sesję w dniu 24.02.2015r.

Ad. 5

Przewodniczący Komisji przedstawił Komisji pisma, jakie wpłynęły do Komisji.

Nie zgłoszono uwag i wolnych wniosków.


Ad. 6

Wobec wyczerpania się porządku obrad zamknięto posiedzenie.



Protokołował
Grzegorz Ufniarz                                            

Przewodniczący Komisji



Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij