Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Protokół Nr 8/2015 z posiedzenia Komisji Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 maja 2015 roku

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść


Protokół Nr 8/2015 z posiedzenia Komisji Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 maja 2015 roku


Dnia 20 maja 2015r. odbyło posiedzenie Komisji w  niepełnym składzie.


Przewodnicząca Komisji Pani Zofia Hlek przedstawiła porządek obrad, który został przyjęty przez Komisję jednogłośnie.


  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
    1. Omówienie pozostałych projektów uchwał na VIII Sesję Rady Miejskiej w Policach.
    2. Zapoznanie się z pismami, które wpłynęły do komisji.
    3. Sprawy różne, wolne wnioski.
    4. Zamknięcie posiedzenia Komisji.    

Komisja omówiła projekty uchwał w następujących sprawach:

–                    zmian budżetu Gminy Police na rok 2015,

–                   rozpatrzenia skargi na Burmistrza Polic złożoną przez Pana Krzysztofa Wołynko,

–                   uchylania zasad partycypacji gminy Police w roku 2015 w kosztach przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej,

–                   powołania Komisji konkursowej do oceny sołectw zgłoszonych do konkursu ,,Najestetyczniejsze sołectwo Gminy Police” w 2015 roku,

–                   rozpatrzenia skargi na Burmistrza Polic złożoną przez Pana Ryszarda Jankowskiego,

–                   zmieniającą uchwałę w sprawie powołania Komisji Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego, Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii, Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach,  ustalenia składu osobowego i przedmiotu działania.


Członkowie komisji dyskutowali o ogólnych sprawach dotyczących lokalu dla Straży Miejskiej, o odpadach przy ulicy Piotra i Pawła, o nieprzemyślanych decyzjach urzędników, o zmianach w budżecie. Omówiono także interpelację Pana Grzegorza Ufniarza dotyczącą zwiększenia pieniędzy na patrole Policji w  sezonie letnim (27 tysięcy złotych) oraz pisma w sprawie sprawozdania O P S,   działalności Rady Osiedla nr 4 na terenie O S i R. Ponadto Pan Piotr Diakun poinformował komisję, że podpisano już porozumienie dotyczące Karty Rodzinnej. Następnie przekazał Komisji do akt pismo przekazane do Starostwa Powiatowego, w sprawie bezpłatnego korzystania z pływalni  osób niepełnosprawnych.       



Protokołowała:

K. Seweryńczyk

                                                                                  Przewodnicząca Komisji


                                                                                            Zofia Hlek



Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij