W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół Nr 7/2015 z posiedzenia Komisji Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 kwietnia 2015 roku


Protokół Nr 7/2015 z posiedzenia Komisji Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 kwietnia 2015 roku


Dnia 24 kwietnia 2015r. odbyło posiedzenie Komisji w  niepełnym składzie. Na posiedzeniu nieobecna była Pani Mirosława Butryn.


Przewodnicząca Komisji Pani Zofia Hlek przedstawiła porządek obrad, który został przyjęty przez Komisję jednogłośnie.


  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
    1. Zaproszenie Pana Janusza Zagórskiego Skarbnika Gminy Police, w celu omówienia projektu uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2015-2024 oraz w sprawie zmian budżecie  Gminy Police na rok 2015.    
    2. Omówienie pozostałych projektów uchwał na VII Sesję Rady Miejskiej w Policach.
    3. Zapoznanie się z pismami, które wpłynęły do komisji.
    4. Sprawy różne, wolne wnioski.
    5. Zamknięcie posiedzenia Komisji.             

Zaproszeni goście omówili co następuje:

         Pan Janusz Zagórski Skarbnik Gminy Police omówił dwa projekty uchwał w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2015-2024 oraz w sprawie zmian budżetu gminy Police na rok 2015.


         W pierwszym projekcie uchwały przedstawiła dochody i tytuły ich pochodzenia oraz przedsięwzięcia  na  wydatki bieżące i majątkowe związane z programami, projektami, lub zadaniami związanymi z programami      

          W drugim wszelkie zmiany w budżecie w planach dochodów związanych z realizacją zadań własnych, przychody i rozchody budżetu, wydatki jednostek pomocniczych, dotacje dla sektora finansów publicznych.

         W dyskusji członkowie Komisji zabierali głos odnośnie zmian, które przedłożyli w swoich wnioskach, interesowali się schroniskiem dla bezdomnych, środkami przeznaczonymi na Straż Miejską, przeniesieniem do nowego lokalu, regulacją płac w Urzędzie Miejskim, w szkołach i przedszkolach dla obsługi,
w Miejskim Ośrodku Kultury, w Ośrodku Sportu i Rekreacji.

         Pani Agnieszka Komor naczelnik Wydziału Organizacyjno-Prawnego, zaproszony gość na prośbę Komisji, omówiła projekt uchwały w sprawie przystąpienia do programu Szczecin Przyjazny Rodzinie w części dotyczącej ,,Szczecińskiej Karty Rodzinnej” i zawarcia porozumienia międzygminnego.

Przedstawiła Komisji,  na czym polega ten program, kto może skorzystać, kiedy może być wdrożony i jaki koszt poniesie Gmina.

         W dyskusji członkowie Komisji zabierali głos odnośnie: z czego można korzystać w ramach tej karty, jakie firmy przystąpią do tego programu, czy w tym roku będzie wdrożony, gdzie będzie można uzyskać kartę, na jaki okres i jakie korzyści będą mieli rodziny np. z dwójką dzieci, a jakie z trójką  itp.

         Komisja zapoznała się również, z pozostałymi projektami uchwał na VII Sesję Rady Miejskiej i pismami, które wpłynęły.

         Przy omawianiu projektu uchwały zmieniającej uchwałę  w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów alkoholowych na rok 2015 rok  członkowie Komisji dyskutowali o sprawach, które wymagały  wyjaśnień, a które wyjaśnione zostały telefonicznie przez Pana Jerzego Moroza Pełnomocnika Burmistrza d/s. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.. Dotyczyło to między innymi prowadzenia Grupy Wsparcia z 85 kobietami z dwoma terapeutkami, składu komisji w terenie i czasu (30 min w środku i 30 min na zewnątrz) oraz raportu z okresu 2007-2015, z którego wynika całość pracy.


Protokołowała:

K. Seweryńczyk

                                                                                  Przewodnicząca Komisji


                                                                                            Zofia Hlek


Powiadom znajomego