Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Protokół Nr 5/2015 z posiedzenia Komisji Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach w dniu 17 lutego 2015 roku.

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Dnia 17 lutego 2015r. odbyło posiedzenie Komisji w pełnym składzie.

Przewodniczący Komisji Pani Zofia Hlek przedstawiła porządek obrad, który został przyjęty przez komisję jednogłośnie.

1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.

4. Zaproszenie Pana Macieja Usewicza Zastępcy Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Prawnego, w celu omówienia projektu uchwały w sprawie realizacji w 2015 r. Profilaktycznego programu opieki psychoterapeutycznej ponadpodstawowej i ponadstandardowej kierowanej do osób uzależnionych od alkoholu osób współuzależnionych i dorosłych dzieci alkoholików mieszkańców Gminy Police oraz
w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Polickiemu.

5. Omówienie pozostałych projektów uchwał na V Sesję Rady Miejskiej
w Policach.

6. Zapoznanie się z pismami, które wpłynęły do komisji.

7. Sprawy różne, wolne wnioski.

8. Zamknięcie posiedzenia Komisji.

Zaproszeni goście omówili co następuje:

Pan Maciej Usewicz Zastępca Naczelnika Wydziału organizacyjno-Prawnego omówił projekty dwóch uchwał.

Pierwsza dotyczyła profilaktycznego programu dla osób uzależnionych

i współuzależnionych od alkoholu (dorosłych i dzieci). Omówił problemy związane z nadużywaniem alkoholu i z uzależnieniem. Przedstawił program opieki psychoterapeutycznej, jego cele, czas trwania oraz koszty z tym związane.

Druga dotyczyła udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Polickiemu w kwocie 100 tysięcy złotych z przeznaczeniem na dofinansowanie zadania własnego dotyczącego wspierania osób niepełnosprawnych. Wymieniona kwota przeznaczona ma być na budowę mieszkań treningowych.

W dyskusji członkowie Komisji zabierali głos w sprawie opóźnień
w doręczaniu przesyłek przez INPOST, o bardzo długich terminach w Medice

w wykonywaniu zabiegów rehabilitacyjnych oraz warunków pracy Straży Miejskiej.

Komisja zapoznała się również z pozostałymi projektami uchwał na V Sesję Rady Miejskiej oraz z pismami, które wpłynęły do Komisji.

Protokołowała:

K. Seweryńczyk

Przewodnicząca Komisji

Zofia Hlek

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij