Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Protokół nr 17/2015 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach w dniu 1 grudnia 2015 r.

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Protokół nr 17/2015

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej

Rady Miejskiej w Policach
w dniu 1 grudnia 2015 r.

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
  4. Analiza projektu budżetu Gminy Police na rok 2016.
  5. Przygotowanie opinii Komisji Rewizyjnej o projekcie budżetu na rok 2016.
  6. Opracowanie planu pracy Komisji na 2016 r.
  7. Zapoznanie się z pismami, które wpłynęły do komisji.
  8. Analiza procesów postępowania z interpelacjami Radnych w 2015 r.
  9. Wolne wnioski.
  10. Zamknięcie posiedzenia.

 

Ad. 1.

Posiedzenie komisji otworzył i przewodniczył pan Andrzej Rogowski – przewodniczący Komisji, na podstawie listy obecności stwierdził quorum. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Komisji.

 

Ad. 2.

Przedstawiony porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad 3.

Przewodniczący Komisji zaproponował przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji. Protokół został przyjęty jednogłośnie.

 

Ad. 4.

Członkowie Komisji dokonali analizy projektu budżetu Gminy Police na rok 2016. Kontynuacja prac nastąpi na kolejnym posiedzeniu Komisji.


Ad. 5.

Komisja zapoznała się i analizowała dokumentację dotyczącą projekty budżetu Gminy Police na rok 2016, wnioski i opinia do powyższego, zostanie sporządzona i zaprezentowana na kolejnym posiedzeniu Komisji.


Ad. 6.

Przygotowane propozycje do planu pracy Komisji Rewizyjnej zostały przeanalizowane. Przewodniczący Komisji na kolejnym posiedzeniu przedłoży do akceptacji plan pracy Komisji na rok 2016.

 

Ad. 7.

Członkowie Komisji zapoznali się z pismami. które wpłynęły na obrady Komisji.


Ad. 8.

Członkowie Komisji zapoznali się z analizą procesów postępowania z interpelacjami Radnych Rady Miejskiej w Policach. Interpelacji i zapytań radnych od początku kadencji do dnia 30 listopada wpłynęło 132. W tym 84 interpelacje i zapytania radnych wpłynęły w okresie między sesyjnym, natomiast 48 wpłynęło na piśmie podczas sesji.


Ad. 9.

Wolnych wniosków nie stwierdzono.


Ad. 10.

Przewodniczący Komisji po wyczerpaniu porządku obrad zamknął posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach.

 

Na tym posiedzenie zakończono.



Protokołował                                                  Przewodniczący Komisji

Andrzej Rogowski                                                             

                                                                            Andrzej Rogowski

 

 

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij