W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Protokół nr 13/2015 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach w dniu 22 września 2015r.

Protokół nr 13/2015

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej

Rady Miejskiej w Policach
w dniu 22 września 2015r.

 

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji.
  4. Analiza sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2015 r.
  5. Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miasta za I półrocze 2015 r.
  6. Analiza projektów uchwał w zakresie wyboru metody i ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  7. Omówienie projektów uchwał na najbliższą sesję RM.
  8. Zapoznanie się z pismami, które wpłynęły do komisji.
  9. Wolne wnioski.
  10. Zamknięcie posiedzenia.

Ad. 1.

Posiedzenie komisji otworzył i przewodniczył pan Andrzej Rogowski – przewodniczący Komisji, na podstawie listy obecności stwierdził quorum. W posiedzeniu uczestniczyli wszyscy członkowie Komisji.

Ad. 2.

Przedstawiony porządek obrad został przyjęty jednogłośnie.

Ad 3.

Przewodniczący Komisji zaproponował przyjęcie protokołów z poprzedniego posiedzenia Komisji. Protokół został przyjęty jednogłośnie.

Ad. 4.

Zastępca Naczelnika Wydziału Finansowego Pani Mirella Osuch zaprezentowała sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2015r. Członkowie Komisji Rewizyjnej po zapoznaniu się z dokumentacją oraz po wysłuchaniu wyjaśnień, do powyższego uwag nie wnoszą.

Ad. 5.

Członkowie Komisji przeprowadzili analizę realizacji uchwał Rady Miasta za
I półrocze 2015 r. Komisja po zapoznaniu się z powyższym uwag nie wnosi.

Ad. 6.

Komisja zapoznała się z propozycjami projektów uchwał w zakresie wyboru metody i ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Dokonując dogłębnej analizy powyższego, członkowie Komisji jednogłośnie przyjęli propozycje zmian w zakresie wyboru metody i ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Ad. 7.

Przewodniczący Komisji zapoznał członków Komisji z projektami uchwał na najbliższą sesję RM. Po zapoznaniu się z projektami uchwał, komisja do powyższego nie wnosi uwag.

Ad. 8.

Członkowie Komisji zapoznali się z pismami, które wpłynęły na obrady Komisji.

Ad. 9.

Wolnych wniosków nie stwierdzono.

Ad. 10.

Przewodniczący komisji po wyczerpaniu porządku obrad zamknął posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach.

 

Na tym posiedzenie zakończono.



Protokołował                                                  Przewodniczący Komisji

Andrzej Rogowski                                                             

                                                                            Andrzej Rogowski

 

 ZP

Powiadom znajomego