Porządek obrad XXVI sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 7 lutego 2017 roku
Porządek obrad
XXVI sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 7 lutego 2017 roku
- Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Rozpatrzenie uwag do protokołu z XXV sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 20 grudnia 2016 roku. - Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Police na rok 2017.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w prowadzonych przez Gminę Police publicznych przedszkolach i oddziałach przedszkolnych zorganizowanych
w szkołach podstawowych. - Podjęcie uchwały w sprawie statutu Osiedla nr 1 Mścięcino w Policach.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia gminnego programu opieki nad zabytkami Gminy Police na lata 2017-2020.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Police.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów.
- Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Przęsocin.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.