W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XXVI sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 7 lutego 2017 roku

Porządek obrad

XXVI sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 7 lutego 2017 roku

 

  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XXV sesji Rady Miejskiej w Policach
    w dniu 20 grudnia 2016 roku.
  4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Police na rok 2017.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w prowadzonych przez Gminę Police publicznych przedszkolach i oddziałach przedszkolnych zorganizowanych
    w szkołach podstawowych.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie statutu Osiedla nr 1 Mścięcino w Policach.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia gminnego programu opieki nad zabytkami Gminy Police na lata 2017-2020.
  10. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Police.
  11. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Przęsocin.
  13. Interpelacje i zapytania radnych.
  14. Wolne wnioski.
  15. Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane