Porządek obrad XXV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 20 grudnia 2016 rok
Porządek obrad
XXV sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 20 grudnia 2016 roku
- Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Rozpatrzenie uwag do protokołu z XXIV sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 29 listopada 2016 roku. - Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2017 rok. - Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2017.
- Podjęcie uchwały w sprawie Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2017-2021.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku 2016.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek jednostkowych dotacji przedmiotowych dla samorządowego zakładu budżetowego – Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach na 2017 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek jednostkowych dotacji przedmiotowych dla samorządowego zakładu budżetowego – Zakład Wodociągów i Kanalizacji na 2017 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Police na rok 2017.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia obowiązującej uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej i uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Police na lata 2017-2024.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Police.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych
i zagospodarowania tych odpadów. - Przyjęcie planu pracy Rady Miejskiej na 2017 rok (liczba sesji i terminy ich odbycia).
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.