W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XVI sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 23 lutego 2016 roku

 

Porządek obrad

XVI sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 23 lutego 2016 roku

 

  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XV sesji Rady Miejskiej w Policach
    w dniu 26 stycznia 2016 roku.
  4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2016 - 2024.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2016.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Police środków stanowiących fundusz sołecki.
  8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania radnych do pracy w zespole weryfikującym zadania zgłoszone w ramach budżetu obywatelskiego na 2017 rok.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie realizacji w 2016 roku przez gminę Police programu profilaktyki zakażeń pneumokokowych wśród dzieci zamieszkałych na terenie gminy Police.
  11.  Podjęcie uchwały w sprawie realizacji w 2016 roku profilaktycznego programu opieki psychoterapeutycznej ponadpodstawowej kierowanej do osób uzależnionych od alkoholu, osób współuzależnionych i dorosłych dzieci
    alkoholików mieszkańców gminy Police.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie częściowego zwolnienia z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ponoszonej przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują rodziny wielodzietne.
  13. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Police.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej miejscowości Trzeszczyn i Pilchowo pn.: „TRZESZCZYN – PILCHOWO”.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy skwerowi w miejscowości
    Police.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie gminnego programu dofinansowania altan śmietnikowych na terenie gminy Police.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Przedsiębiorstwu Użyteczności Publicznej TRANS – NET S.A. w Policach zadań własnych Gminy Police.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek opłat za zajęcie pasa drogowego.
  19. Interpelacje i zapytania radnych.
  20. Wolne wnioski.
  21. Zamknięcie obrad.



Powiadom znajomego