W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 27 października 2015 roku

Porządek obrad

XII sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 27 października 2015 roku

 

  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XI sesji Rady Miejskiej w Policach
    w dniu 29 września 2015 roku.
  4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
  5. Prezentacja wyników badań przeprowadzonej diagnozy problemów związanych z piciem alkoholu, paleniem nikotyny, przyjmowania narkotyków oraz przemocy rówieśniczej. Analiza porównawcza lata 2007 – 2011 – 2015.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2015.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowania odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Police.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Police.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych oraz sposobu i trybu składania deklaracji i informacji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki lub kluby dziecięce na terenie Gminy Police.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia opłaty targowej.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej miejscowości Trzeszczyn i Pilchowo pn.: „TRZESZCZYN – PILCHOWO”.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie likwidacji Filii nr 6 Biblioteki im. Marii Skłodowskiej – Curie w Policach oraz przekształcenia Filii nr 8 Biblioteki im. Marii Skłodowskiej – Curie w Filię NOVA Biblioteki im. Marii Skłodowskiej – Curie w Policach.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie zlecenia komisji rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach kontroli w sołectwie Dębostrów.
  17. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Police w roku szkolnym 2014/2015.
  18. Interpelacje i zapytania radnych.
  19. Wolne wnioski.
  20. Zamknięcie obrad.


Powiadom znajomego