Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Porządek obrad XLV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 26 sierpnia 2014 roku.

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Porządek obrad

XLV sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 26 sierpnia 2014 roku

1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XLIV sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 24 czerwca 2014 roku.

4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.

5. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia
Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2014 rok.

6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2014 – 2024.

7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2014.

8. Podjęcie uchwały w sprawie realizacji w 2014 roku przez gminę Police programu profilaktyki szczepień ochronnych przeciwko grypie dla mieszkańców gminy Police po 65 roku życia.

9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
w części obrębu Siedlice, pn.: „Zmiana Siedlice”.

10. Interpelacje i zapytania radnych.

11. Wolne wnioski.

12. Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij