W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XXXIV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 27 sierpnia 2013 roku.

Porządek obrad

XXXIV sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 27 sierpnia 2013 roku


1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XXXIII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 25 czerwca 2013 roku.

4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.

5. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zasad partycypacji Gminy Police w roku 2013 w kosztach wykonania przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej.

6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2013-2024.

7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2013.

8. Podjęcie uchwały w sprawie wypowiedzenia nadobowiązkowych udziałów Gminy Police w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Policach.

9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany nazwy ulicy w miejscowości Trzebież.

10. Podjęcie uchwały w sprawie zasad i trybu przyznawania stypendiów i nagród za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony kultury w Gminie Police oraz ich wysokości.

11. Podjęcie uchwały w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie utworzenia punktów przedszkolnych.

12. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Regulaminu cmentarzy komunalnych” na terenie gminy.

13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany statutu sołectwa Przęsocin.

14. Podjęcie uchwały w sprawie repatriacji Pani Ludmiły Mirzojan z Kazachstanu.

15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. „Zmiany Miasto i Gmina Police I”.

16. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg publicznych.

17. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg publicznych.

18. Interpelacje i zapytania radnych.

19. Wolne wnioski.

20. Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane