W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XXXIII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 25 czerwca 2013 roku

Porządek obrad

XXXIII sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 25 czerwca 2013 roku


1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z XXXII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 21 maja 2013 r.

4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.

5. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy rondu w miejscowości Police.

6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2013-2024.

7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2013.

8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad wydatkowania środków finansowych przez jednostki pomocnicze gminy Police.

9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Polickiemu.

10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości.

11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na terenie gminy Police.

12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Police.

13. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów.

14. Podjęcie uchwały w sprawie odmowy uwzględnienia wezwania do usunięcia naruszenia prawa w uchwale Rady Miejskiej w Policach.

15. Podjęcie uchwały w sprawie nadania statutu Bibliotece im. Marii Skłodowskiej-Curie w Policach.

16. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Police za 2012 rok.

17. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Polic.

18. Interpelacje i zapytania radnych.

19. Wolne wnioski.

20. Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane