W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XXV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 27 listopada 2012 roku

Porządek obrad
XXV sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 27 listopada 2012 roku


 
1.       Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
 
2.       Przedstawienie porządku obrad.
 
3.       Przyjęcie protokołu z XXIV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu
30 października 2012 r.
 
4.       Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
 
5.       Wystąpienie  Prezesa Zarządu Dyrektora Generalnego ZCH ”Police” SA.
 
6.        Rozstrzygnięcie konkursu pn. „Najestetyczniejsze sołectwo Gminy Police
w 2012 roku”.
 
7.       Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia poparcia dla uchwały Rady Miejskiej Inowrocławia w sprawie skierowania do Trybunału Konstytucyjnego wniosku o stwierdzenie niezgodności z Konstytucją Rzeczypospolitej Polskiej przepisów ustawy o utrzymaniu czystości                      i porządku w gminach.
 
8.       Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2013 – 2015.
 
9.       Podjęcie uchwały w sprawie statutu gminy Police.
 
10.  Podjęcie uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2012 – 2025.
 
11.  Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2012.
 
12.  Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie opłat za świadczenia udzielane przez żłobek.
 
13.  Podjęcie uchwały w sprawie wydatków, które wygasają z upływem                roku 2012.
14.  Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniego planu rozwoju                    i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych                  w Gminie Police w latach 2013 – 2017.
 
15.  Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie           w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w Gminie Police.
 
16.  Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie aktualności uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Police oraz planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego.
 
17.  Interpelacje i zapytania radnych.
 
18.  Wolne wnioski.
 
19.  Zamknięcie obrad.
 
 
 

Powiadom znajomego