W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XIX sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 27 kwietnia 2012 roku

Porządek obrad
XIX sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 27 kwietnia 2012 roku


 
1.       Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
 
2.       Przedstawienie porządku obrad.
 
3.       Przyjęcie protokołu z XVIII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu
27 marca 2012 r.
 
4.       Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
 
5.        Podjęcie uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2012-2025.
 
6.        Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2012.
 
7.     Podjęcie uchwały w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu.
 
8.     Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Polickiemu.
 
9.     Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2012 rok.
 
10.           Informacja o działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach za rok 2011.
 
11.           Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Polic.
 
12.  Interpelacje i zapytania radnych.
 
13.  Wolne wnioski.
 
14.  Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego