W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 27 września 2011 roku

Porządek obrad
XII sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 27 września 2011 roku

1.      Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
2.      Przedstawienie porządku obrad.
3.      Przyjęcie protokołu z XI sesji Rady Miejskiej w Policach z dnia 31 sierpnia 2011 r.
4.      Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
5.      Podjęcie uchwały w sprawie uzupełnienia składu Rady Miejskiej w Policach.
 
6.      Złożenie ślubowania przez radnego.
 
7.      Podjęcie uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Police na lata 2011 - 2023.
8.      Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2011.
9.      Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie opłaty targowej.
10. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.: „Port I”.
11. Podjęcie uchwały w sprawie przejęcia na własność Gminy Police pojazdów usuniętych z dróg na terenie Gminy Police.
12. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Polic i dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej.
13. Interpelacje i zapytania radnych.
14. Wolne wnioski.
15. Zamknięcie obrad.
 
 

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane