W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad IX sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 maja 2011 roku

Porządek obrad
IX sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 24 maja 2011 roku


1.       Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
 
2.       Przedstawienie porządku obrad.
 
3.       Przyjęcie protokołów z VII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu
19 kwietnia 2011 r. oraz z VIII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu
9 maja 2011r.
 
4.       Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
 
5.       Sprawozdanie z pracy Przewodniczącego Rady Miejskiej.
 
6.       Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Zachodniopomorskiemu na realizację zadania w zakresie wykonania dokumentacji pn. „Studium wykonalności Zachodniego Drogowego obejścia Miasta Szczecina” wraz z „Raportem oddziaływania na środowisko”.
 
7.       Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Pilchowie.
 
8.       Podjęcie uchwały w sprawie zmiany porozumienia w sprawie prowadzenia Gimnazjum nr 6 w Policach w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza
w Policach przy ul. Siedleckiej 6.
 
9.       Podjęcie uchwały w sprawie opłat za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych prowadzonych przez Gminę Police.
 
10.  Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji konkursowej do oceny sołectw, zgłoszonych do konkursu „Najestetyczniejsze sołectwo Gminy Police” w 2011 roku.
 
11.  Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Burmistrza Polic.
 
12.  Interpelacje i zapytania radnych.
 
13.  Wolne wnioski.
 
14.  Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane