Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Porządek obrad III sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 21 grudnia 2010 roku

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Porządek obrad
III sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 21 grudnia 2010 roku


1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z I inauguracyjnej sesji Rady Miejskiej w Policach z dnia 2 grudnia 2010 r. oraz II sesji Rady Miejskiej w Policach z dnia   6 grudnia 2010 r.

4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.

5. Sprawozdanie z pracy Przewodniczącego Rady Miejskiej.

6. Podjęcie uchwały w sprawie uzupełnienia składu Rady Miejskiej w Policach.

7. Złożenie ślubowania przez radnego.

8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2011 rok.

9. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2011 rok.

10. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Policach, ustalenia składu osobowego i przedmiotu jej działania.

11. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Budżetu i Finansów Gminnych Rady Miejskiej w Policach, ustalenia składu osobowego i przedmiotu jej działania.

12. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach, ustalenia składu osobowego i przedmiotu jej działania.

13. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Oświaty, Kultury i Sportu Rady Miejskiej w Policach, ustalenia składu osobowego i przedmiotu jej działania.

14. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Zdrowia, Opieki Społecznej i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach, ustalenia składu osobowego i przedmiotu jej działania.

15. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia programu współpracy Gminy Police z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego w 2011 roku.

16. Podjęcie uchwały w sprawie zamiany nieruchomości.

17. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Police.

18. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego  pn. „Zmiany Miasto i Gmina Police”./ustalenia szczegółowe zawarte na stronach od 10 do 102 wraz z załącznikami są do wglądu w Biurze Rady/

19. Przyjęcie planu pracy Rady Miejskiej na 2011 rok (liczba sesji i terminy ich odbycia).

20. Interpelacje i zapytania radnych.

21. Wolne wnioski.

22. Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij