W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad V sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 lutego 2015 roku

Porządek obrad

V sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 24 lutego 2015 roku

 

  1.  Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2.  Przedstawienie porządku obrad.
  3.  Rozpatrzenie uwag do protokołu z IV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 27 stycznia 2015 roku.
  4.  Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
  5.  Podjęcie uchwały w sprawie realizacji w 2015 roku profilaktycznego programu opieki psychoterapeutycznej ponadpodstawowej i ponadstandardowej kierowanej do osób uzależnionych od alkoholu, osób współuzależnionych i dorosłych dzieci alkoholików mieszkańców gminy Police.
  6.  Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i członków rady sołeckiej w Dębostrowie.
  7.  Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i członków rady sołeckiej w Przęsocinie.
  8.  Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i członków rady sołeckiej w Tanowie.
  9.  Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i członków rady sołeckiej w Trzebieży.
  10.  Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i członków rady sołeckiej w Uniemyślu.
  11.  Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Polickiemu.
  12.  Podjęcie uchwały w sprawie wskazania przedstawiciela do Powiatowej Rady Zatrudnienia w Policach.
  13.  Podjęcie uchwały w sprawie zwrotu kosztów podróży służbowych radnych Gminy Police.
  14.  Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Komisji Infrastruktury Komunalnej, Rozwoju i Ekologii Rady Miejskiej w Policach, ustalenia składu osobowego i przedmiotu jej działania.
  15.  Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Komisji Zdrowia, Spraw Społecznych i Porządku Publicznego Rady Miejskiej w Policach, ustalenia składu osobowego i przedmiotu jej działania.
  16.  Podjęcie uchwały w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Police, które będą brane pod uwagę na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego, określenia liczby punktów za każde z tych kryteriów i dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia.
  17.  Podjęcie uchwały w sprawie statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach.
  18.  Podjęcie uchwały w sprawie wskazania radnych do pracy w Społecznej Komisji Mieszkaniowej i Komisji Odwoławczej.
  19.  Interpelacje i zapytania radnych.
  20.  Wolne wnioski.
  21.  Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego