Porządek obrad XLVI sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 22 grudnia 2009 roku
Porządek obrad XLVI sesji
Rady Miejskiej w Policach w dniu 22 grudnia 2009 roku
-
Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
-
Przedstawienie porządku obrad.
-
Przyjęcie protokołu z XLV sesji Rady Miejskiej w Policach z dnia 24 listopada 2009 r.
-
Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
-
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia programu współpracy Gminy Police z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego w 2010 roku.
-
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2010 rok.
-
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2010 rok.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2009.
-
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia i wdrożenia lokalnego programu pomocy społecznej „Program aktywności lokalnej dla Gminy Police na lata 2010 – 2013”.
-
Podjęcie uchwały sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Polic (Pani Teresy von Babka).
-
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Polic (Pani Moniki Pęksy).
-
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach (Państwa Moniki i Dariusza Pęksów).
-
Podjęcie uchwały w sprawie zestawienia przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na 2010 r.
-
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Police na rok 2010.
-
Przyjęcie planu pracy Rady Miejskiej na 2010 rok (liczba sesji i terminy ich odbycia).
-
Interpelacje i zapytania radnych.
-
Wolne wnioski.
-
Zamknięcie obrad.