Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Porządek obrad XXXII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 25 listopada 2008 roku

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Porządek obrad XXXII sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 25 listopada 2008 roku

  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad. 
  3. Przyjęcie protokołu z XXX sesji Rady Miejskiej w Policach z dnia 28 października 2008 r. 
  4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
  5. Rozstrzygnięcie konkursu pn. "Najestetyczniejsze Sołectwo Gminy Police" w roku 2008.
  6. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zestawienia przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na 2008 rok.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2008.
  8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.: „Zmiany Miasto i Gmina Police”.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazw ulicom w Przęsocinie.
  10. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia regulaminu konkursu „Najestetyczniejsze sołectwo Gminy Police”.
  11. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie nadania statutu Bibliotece im. Marii Skłodowskiej – Curie w Policach.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie podatku od nieruchomości.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie podatku od środków transportowych.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie opłaty od posiadania psów.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w Gminie Police.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie odpowiedzi na wezwanie do usunięcia naruszenia prawa wywołanego uchwałą Nr XXX/229/08 z dnia 28 października 2008 r. w sprawie odwołania sekretarza gminy.
  17. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych.
  18. Interpelacje i zapytania radnych.
  19. Wolne wnioski. 
  20. Zamknięcie obrad.

 

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij