W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XXV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 czerwca 2008 roku

Porządek obrad XXV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 czerwca 2008 roku

1.     Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
 
2.     Przedstawienie porządku obrad.
 
3.     Podjęcie uchwały w sprawie wygaśnięcia mandatu radnego.
 
4.     Przyjęcie protokołu z XXIII sesji Rady Miejskiej w Policach z dnia                    15 maja 2008 r. i protokołu z XXIV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 29 maja 2008 r.
 
5.     Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
 
6.     Informacja Komendanta Powiatowego Policji w Policach na temat wyników działań dodatkowych służb, pełnionych na podstawie umowy z Gminą.
 
7.     Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Police do Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania – „DOBRE GMINY”.
 
8.     Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zestawienia przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska                    i Gospodarki Wodnej na 2008 rok.
 
9.     Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2008.
 
10.                       Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
 
11.                       Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej powiatowi polickiemu na realizację zadania w zakresie remontu pływalni Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach.
 
12.                       Podjęcie uchwały w sprawie przejęcia do wykonania przez Gminę Police zadania Województwa Zachodniopomorskiego pn. „Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 115 i 114 – budowa ścieżki rowerowej od miejscowości Pilchowo do miejscowości Trzebież”.
 
13.                       Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od żądania zwrotu bonifikaty.
 
14.                       Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
 
15.                       Podjęcie uchwały w sprawie realizacji przez Gminę Police programu zdrowotnego w 2008 roku.
 
16.                       Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Komisji konkursowej do oceny sołectw, zgłoszonych do konkursu „Najestetyczniejsze sołectwo Gminy Police” w 2008 roku.
 
17.                       Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Planu odnowy miejscowości Trzeszczyn, Gmina Police do 2015 roku”.
 
18.                       Podjęcie uchwały w sprawie oświadczenia o realizacji zobowiązań płacowych.
 
19.                       Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę     w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Burmistrza Polic.
 
20.                       Interpelacje i zapytania radnych.
 
21.                       Wolne wnioski.
 
22.                       Zamknięcie obrad.
 
 
 

Powiadom znajomego