W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad LI sesji RM w dniu 29.11.2022r.

Porządek obrad
LI sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 29 listopada 2022 roku


1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z L sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 25 października 2022 roku.

4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.

5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2022.

6. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku 2022.

7. Podjęcie uchwały w sprawie programu współpracy Gminy Police z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego w 2023 roku.

8. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.

9. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.

10. Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia opłaty od posiadania psów.

11. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy, za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

13. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Police na lata 2014 – 2023 – AKTUALIZACJA II”.

14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na podwyższenie kapitału zakładowego spółki Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. z siedzibą w Policach.

15. Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawki za 1 kilometr przebiegu pojazdu stosowanej przy zwrocie rodzicom kosztów przewozu dzieci, młodzieży i uczniów oraz rodziców.

16. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. „Miasto Police i Okolice” w części dotyczącej poszerzenia zakresu planu.

17. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazw urzędowych ulicom w Pilchowie.

18. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania radnych do pracy w zespole prowadzącym konsultacje dotyczące Polickiego Budżetu Obywatelskiego na 2023 rok.

19. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów do Rady Osiedla Nr 5 Gryfitów w Policach.

20. Interpelacje i zapytania radnych.

21. Wolne wnioski.

22. Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego