W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XLV sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 28 czerwca 2022 roku

Porządek obrad

XLV sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 28 czerwca 2022 roku


1.      Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.

2.      Przedstawienie porządku obrad.

3.      Rozpatrzenie uwag do protokołu z XLIV sesji Rady Miejskiej w Policach 
w dniu 31 maja 2022 roku.

4.      Sprawozdanie z pracy Burmistrza.

5.      Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Police.

6.       Głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi Polic wotum zaufania.

7.      Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Police za 2021 rok.

8.      Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Polic.

9.      Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2022.

10.   Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Police.

11.   Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie szczegółowych zasad i trybu przyznawania, pozbawiania oraz wysokości stypendiów sportowych i nagród przyznawanych zawodnikom oraz trenerom za osiągnięte wyniki sportowe.

12.   Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę nr XI/96/2015 Rady Miejskiej w Policach z dnia 29 września 2015r. w sprawie przyjęcia i wdrożenia do realizacji „Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Police”.

13.   Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie nadania nazwy „Promenada im. Aleksandra Doby” oraz wzniesienia pomnika Aleksandra Doby w Trzebieży.

14.   Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazw ulicom w miejscowości Trzebież.

15.   Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości w drodze zamiany.

16.   Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia na czas oznaczony, do dnia 26 lutego 2056r., umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej działkę numer 1/15 obrębu Sierakowo.

17.   Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki takiej opłaty.

18.   Podjęcie uchwały w sprawie wyboru przedstawicieli Rady Miejskiej w Policach do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach.

19.   Prezentacja dot. Policko – Szczecińskiego Centrum Bioodpadów.

20.   Interpelacje i zapytania radnych.

21.   Wolne wnioski.

22.   Zamknięcie obrad.

 

 

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane