Porządek obrad XLI sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 26 kwietnia 2022 roku
Porządek obrad
XLI sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 26 kwietnia 2022 roku
1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XL sesji Rady Miejskiej
w Policach w dniu 29 marca 2022 roku.
4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022 – 2025.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2022.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Police.
8. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej gminy Police, pn.: „Gmina Północ”.
9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. „Powiększenie cmentarza komunalnego” w części dotyczącej poszerzenia zakresu planu oraz zmiany nazwy planu.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Police oraz określenia sezonu kąpielowego w 2022 roku.
11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek jednostkowych dotacji przedmiotowych dla samorządowego zakładu budżetowego – Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach na 2022 rok.
12. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach.
14. Interpelacje i zapytania radnych.
15. Wolne wnioski.
16. Zamknięcie obrad.