W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XLI sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 26 kwietnia 2022 roku

Porządek obrad

XLI sesji Rady Miejskiej w Policach

w dniu 26 kwietnia 2022 roku


1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XL sesji Rady Miejskiej 
w Policach w dniu 29 marca 2022 roku.
4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2022 – 2025.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Police na rok 2022.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Police.
8. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej gminy Police, pn.: „Gmina Północ”.
9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. „Powiększenie cmentarza komunalnego” w części dotyczącej poszerzenia zakresu planu oraz zmiany nazwy planu.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Police oraz określenia sezonu kąpielowego w 2022 roku.
11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawek jednostkowych dotacji przedmiotowych dla samorządowego zakładu budżetowego – Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach na 2022 rok.
12. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji. 
13. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Ośrodka Pomocy Społecznej w Policach. 
14. Interpelacje i zapytania radnych.
15. Wolne wnioski.
16. Zamknięcie obrad.






Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane