W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Porządek obrad XLI sesji Rady Miejskiej w Policach w dniu 24 kwietnia 2018 roku

 

Porządek obrad
XLI sesji Rady Miejskiej w Policach
w dniu 24 kwietnia 2018 roku

 

  1. Otwarcie obrad, stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Rozpatrzenie uwag do protokołu z XL sesji Rady Miejskiej w Policach
    w dniu 27 marca 2018 roku.
  4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Police na rok 2018.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian wieloletniej prognozy finansowej Gminy Police na lata 2018-2027.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Polickiemu.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie realizacji w 2018 roku profilaktycznego programu opieki psychoterapeutycznej ponadpodstawowej
    i ponadstandardowej kierowanej do osób uzależnionych od alkoholu, osób współuzależnionych i dorosłych dzieci alkoholików mieszkańców gminy Police.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Gminnego Programu Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2018 rok.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2018 rok.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie podziału Gminy Police na stałe obwody głosowania, ustalenia ich granic i numerów oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.
  12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad sprawienia pogrzebu przez Gminę Police.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Tanowo.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w części dotyczącej gminy Police pn.: „Gmina północ”.
  15. Interpelacje i zapytania radnych.
  16. Wolne wnioski.
  17. Zamknięcie obrad.

Powiadom znajomego