W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zmiana terminu posiedzenia komisji Skarg, Wniosków i Petycji

Biuro Rady Miejskiej w Policach uprzejmie informuje, że nastąpiła zmiana terminu posiedzenia komisji Skarg, Wniosków i Petycji. Nowy termin posiedzenia to 13 kwietnia 2023 r., godz. 13.00 Posiedzenie Komisji, odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Policach, ul. Stefana Batorego 3, pokój 26, I p.

Powiadom znajomego