W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043


Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Policach odbędzie się 9 marca 2021 roku o godz. 13.00

Wersja strony w formacie XML

 

 

Z A W I A D O M I E N I E
 

 


Biuro Rady Miejskiej w Policach informuje, że posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Policach odbędzie się 9 marca 2021 roku o godz. 13.00 w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, sala 32, I p.

 

 

 

 

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane