W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Streszczenie z kontroli Miejskiego Ośrodka Kultury


Nr kontroli: R.1711.02.03.2013
Gospodarka finansowo-księgowa za 2012 r.
Miejski Ośrodek Kultury, ul. Siedlecka1a, 72-010 Police
Wyniki kontroli: Ustalenia i zalecenia

           
Rewidenci Urzędu Miejskiego w Policach w okresie od 06 marca do 02 kwietnia 2013 r. przeprowadzili w Miejskim Ośrodku Kultury w Policach kontrolę gospodarki finansowej za 2012 r. w zakresie przestrzegania procedur wewnętrznych, ewidencjonowania operacji gospodarczych zgodnie z przepisami prawa, celowego i oszczędnego dokonywania wydatków, gospodarowania środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz sporządzenia wybranych sprawozdań na dzień 21.12.2012 r.
 
Wnioski pokontrolne zostały zawarte w protokole nr R.1711.02.03.2013 z przeprowadzonej kontroli oraz w wystąpieniu pokontrolnym nr R.1711.12.2013 skierowanym do Burmistrza Polic z dnia 22 kwietnia 2013 r.
Zalecenia pokontrolne przedstawiono w piśmie nr R.1711.13.2013 z dnia 25 kwietnia 2013 r. przekazanym kontrolowanej jednostce.
Kontrola przestrzegania procedur w zakresie oceny celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków została przeprowadzona na podstawie próby wydatków na łączną kwotę 118.880,71 zł. W tym zakresie nie stwierdzono nieprawidłowości.
W wyniku kontroli gospodarki Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych stwierdzono, że nie skorygowano na koniec roku przeciętnej planowanej liczby zatrudnionych (36 etatów) do faktycznej przeciętnej liczby zatrudnionych w przeliczeniu na pełen wymiar czasu pracy (37,84 etatu) i nie dokonano odpisu na jednego emeryta w kwocie 182,32 zł oraz nie przelano do końca 2012 r. niedopłaty w kwocie 2.195,15 zł z rachunku podstawowego na rachunek Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Stanowi to naruszenie zapisów § 1 i 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 09 marca 2009 r. w sprawie sposobu ustalania przeciętnej liczby zatrudnionych w celu naliczania odpisu na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych oraz art. 5 ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych.
Burmistrz Polic zalecił przeanalizowanie wszystkich procesów zarządzania i gospodarowania Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, w szczególności poprzez:
–        skorygowanie na koniec roku przeciętnej planowanej liczby zatrudnionych do faktycznej przeciętnej liczby zatrudnionych w przeliczeniu na pełen wymiar czasu pracy zgodnie z zapisami § 1 i § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 09 marca 2009 r. (Dz. U. nr 43 oz. 349) w sprawie sposobu ustalania przeciętnej liczby zatrudnionych w celu naliczania odpisu na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych,
–        przestrzeganie zapisów art. 5 ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych i nie działanie wybiórczo, decydując się na przekazanie środków na fundusz na emerytów, rencistów i byłych pracowników,
–        rozliczenie odpisu na ZFŚS za 2012 r. oraz przelanie niedopłaty w kwocie 2.195,15 zł z rachunku podstawowego na rachunek Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
 

Powiadom znajomego