W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Streszczenie z kontroli w Bibliotece im. Marii Curie-Skłodowskiej w Policach


Nr kontroli: R.1711.03.09.2011
Gospodarka finansowo-księgowa za 2010 r.
Biblioteka im. Marii Curie-Skłodowskiej, ul. Wojska Polskiego 15, 72-010 Police
Wyniki kontroli: Ustalenia i zalecenia                       
 
 
 
Rewidenci Urzędu Miejskiego w Policach w okresie od 08 do 30 czerwca 2011 r. przeprowadzili kontrolę w Bibliotece im. Marii Curie-Skłodowskiej w Policach, w zakresie przestrzegania realizacji procedur wewnętrznych, ewidencjonowania operacji gospodarczych zgodnie z przepisami prawa, celowego i oszczędnego dokonywania wydatków oraz sporządzenia sprawozdań budżetowych i finansowych na dzień 31.12.2010 r.
Wnioski pokontrolne zostały zawarte w protokole nr R.1711.03.09.2011 z przeprowadzonej kontroli oraz w wystąpieniu pokontrolnym nr R.1711.26.2011 skierowanym do Burmistrza Polic z dnia 11 lipca 2011 r.
Zalecenia pokontrolne przedstawiono w piśmie nr R.1711.27.2011 z dnia 11 lipca 2011 r. przekazanym kontrolowanej jednostce.
Biblioteka prowadziła działalność w formie instytucji kultury. W 2010 r. uzyskała przychody z dotacji budżetowych w wysokości 1.168.401,14 zł (w tym 1.107.031,- zł z budżetu gminy), co stanowiło 100% zaplanowanej kwoty. Wydatki wyniosły 1.253.947,91 zł, co stanowiło 99,8% zaplanowanej kwoty.
Kontrola przestrzegania realizacji procedur w zakresie oceny celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków została przeprowadzona na podstawie próby w wysokości 59.993,69 zł. Nie stwierdzono nieprawidłowości i uchybień w tym zakresie.
W wyniku kontroli sprawozdań finansowych stwierdzono, że wartość należności od pracowników ujętą na koncie 240 w wysokości 37.850,- zł wykazano błędnie w pozycji aktywów bilansu II.1.b. – „Inne należności od jednostek powiązanych” zamiast w pozycji II.2.c. – „Inne należności od pozostałych jednostek”.
Burmistrz Polic zalecił wykazywanie należności od pracowników w pozycji aktywów bilansu II.2.c. – „Inne należności od pozostałych jednostek”. 

Powiadom znajomego