Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@ug.police.pl

Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka


NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych


Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police



Nabór do komisji opiniującej - wszechstronna aktywizacja ludzi starszych

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Police, 11 stycznia 2013 roku 
 
Ogłoszenie 
  
Burmistrz Polic ogłasza nabór osób wskazanych przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. Dz.U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 – j.t.), zwanej dalej ustawą, do komisji opiniującej oferty złożone na otwarty konkurs ofert ogłoszony w dniu 11 stycznia 2013 roku.
Przedmiotem konkursu jest wykonywanie zadania publicznego w 2013 roku w zakresie prowadzenie działalności mającej na celu umożliwienie  ludziom starszym z terenu Gminy Police (rencistom, emerytom) aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym i kulturalnym, w tym w szczególności organizowanie czasu wolnego, propagowanie  aktywnego i zdrowego stylu życia.
Członkiem komisji może zostać osoba wskazana przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z wyłączeniem osób wskazanych przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy, biorące udział w konkursie.
Zgłoszenie powinno zawierać:
imię i nazwisko kandydata;
- adres zamieszkania;
- dane kontaktowe (telefon, e-mail).
w przypadku osoby wskazanej przez organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy - pełnomocnictwo osób upoważnionych do reprezentacji tej organizacji;
w przypadku osoby reprezentującej organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy – oświadczenie o reprezentowaniu organizacji.
 
Zgłoszenia należy składać w kancelarii Urzędu Miejskiego w Policach, przy ul. Stefana Batorego 3 (pok. 3C), lub przesłać na adres e-mail: musewicz@ug.police.pl z tematem „Nabór do komisji opiniującej – aktywizacja ludzi starszych” do 01 lutego  2013 r. do godz. 8:00. Informacji na temat naboru udziela Maciej Usewicz (tel. 91 431 18 16).
 
Do komisji opiniującej zostaną wybrane maksymalnie dwie osoby. O wyborze decyduje kolejność poprawnych zgłoszeń. Wyboru dokonuje Burmistrz spośród kandydatów niepodlegających wykluczeniu.
Za udział w posiedzeniu komisji nie przysługuje wynagrodzenie.
Posiedzenie komisji odbędzie się w godzinach pracy urzędu – o dokładnym terminie posiedzenia wybrane osoby zostaną poinformowane telefonicznie.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij