W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

Zawiadomienie - I Posiedzenie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach

Zarządzeniem Burmistrza Polic nr 96/2013 z dnia 6 czerwca 2013 roku została powołana Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego w Policach. Zgodnie z §8 ust. 1 Regulaminu Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach, zmienionego uchwałą nr XXIX/210/2013 Rady Miejskiej w Policach z dnia 26 lutego 2013 r., pierwsze posiedzenie Rady zwołuje Burmistrz. W związku z powyższym zawiadamiam, iż I Posiedzenie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Policach odbędzie się 17 czerwca 2013 roku o godz. 17.15 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3 w sali nr 32. W trakcie tego posiedzenia zostanie wybrany przewodniczący oraz wiceprzewodniczący Rady oraz zostaną omówione zadania, którymi zajmowała się GRDPP w trakcie pierwszej kadencji.
Ponadto zgodnie z §11 regulaminu Rady każdy członek Rady przed rozpoczęciem w niej działalności jest zobowiązany do złożenia pisemnego oświadczenia o niekaralności za przestępstwa umyślne. W związku z tym przed rozpoczęciem pierwszego posiedzenia Rady proszę o dostarczenie wypełnionego, załączonego oświadczenia.

Załączniki

Powiadom znajomego