W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Policach

ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police

tel. 91 431-18-30
fax 91 431-18-32

e-mail: sekretariat@police.pl
Adres skrzynki ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka

NIP 851-10-00-695
REGON 000525866
Identyfikator gminy TERYT: 3211043

 

Wykaz telefonów i adresów e-mailowych

 

Informacja o rachunkach bankowych Gminy Police

INFORMACJA O ROZPOCZĘCIU KONSULTACJI Police, 07.11.2012 r.

INFORMACJA O ROZPOCZĘCIU KONSULTACJI



Na podstawie § 3 ust 2 uchwały Nr XXI/ 149/ 2012 Rady Miejskiej w Policach  w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Police oraz  § 1 uchwały Nr LIX/433/10 Rady Miejskiej w Policach z dnia 26 października 2010 r.             w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z Gminną Radą Działalności Pożytku Publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy  z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji informuję o rozpoczęciu konsultacji dotyczących projektu uchwały               w sprawie  ustalenia zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Police

Uwagi do załączonego projektu uchwały można zgłaszać pisemnie bezpośrednio                w kancelarii Urzędu Miejskiego w Policach, pokój 3 c lub listownie na adres Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sekretariat@ug.police.pl w temacie   wpisując  „Konsultacje
uchwały – w sprawie ustalenia zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Police”. Uwagi mogą być także zgłaszane ustnie do protokołu w pokoju 3 lub 2d w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3. Konsultacje trwają  do   dnia 30 listopada 2012 r.
      
W konsultacjach mogą brać udział:
1) mieszkańcy Gminy Police.
2) organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia  2003 r. o  działalności  pożytku  publicznego  i o  wolontariacie,  mające siedzibę
i działające na terenie gminy Police.
3) Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego.

uchwała w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku

Załączniki

Powiadom znajomego